Aktualności

21 czerwca 2017 00:13 | Aktualności

Zielona szkoła - dzień drugi

Dziś wstaliśmy bardzo wcześnie i po pysznym śniadaniu wybraliśmy się na wycieczkę do Twierdzy Kłodzkiej.
Zwiedzając jej podziemia,  oglądaliśmy eksponaty obrazujące życie dawnych mieszkańców miasta. Są tu manekiny naturalnej wielkości przedstawiające żołnierzy w epokowych strojach oraz scenki obrazujące ówczesne życie.
W ciemnych i niskich podziemnych korytarzach poczuliśmy dreszczyk emocji.  Wizyta w Kłodzkich podziemiach na długo pozostawi w nas niezatarte wspomnienia.
Nasyceni wrażeniami udaliśmy się na smaczny obiad, po którym również nie było czasu na nudę. Tym razem Panie zabrały nas w ciekawe okoliczne miejsca. Korzystając z leśnej ścieżki zdrowia, mieliśmy możliwość spożytkować drzemiące w nas pokłady energii.
Znaleźliśmy również czas na pysze lody oraz zakup pamiątek.
Korzystaliśmy także z dobroczynnego działania tutejszych wód mineralnych podczas wizyty w miejscowej Pijalni.
Po kolacji i zabawie na placu zabaw udaliśmy się na zasłużony odpoczynek.