Aktualności

30 kwietnia 2019 23:20 | Aktualności

KOMUNIKAT

Komunikat Opłata za obiady w miesiącu maju wynosi 70,00zł Wpłacać proszę do 30.04.2019r./wpływ na nasze konto/.

30 kwietnia 2019 22:29 | Aktualności

ZIELONA SZKOŁA - dzień trzeci

Trzeci dzień naszego pobytu to wycieczka autokarowa. Po śniadaniu udaliśmy się do Kudowy Zdrój, gdzie zwiedzaliśmy Szlaka Ginących Zawodów - tutaj mieliśmy okazję poznać specyfikę dawnych profesji, takich jak: piekarz, garncarz, kowal i wiele innych. Wzięliśmy również...

26 kwietnia 2019 07:20 | Aktualności

ZIELONA SZKOŁA - dzień drugi

Drugi dzień naszego pobytu obfitował w wiele atrakyjnych zajęć. Zaczęlśmy go pieszą wycieczką do Szczytnej na Zamek Leśna Skała. Po drodze podziwialiśmy piękno budzącej i rozwijającej się bujnie przyrody. W trakcie marszu odpoczywaliśmy nad małym jeziorkiem obserwując pięknie ubarwione...

25 kwietnia 2019 22:42 | Aktualności

ZIELONA SZKOŁA - dzień pierwszy

W tym roku klasy I, II i III udały się na Zieloną Szkołę do Palanicy Zdrój. Po trzygodzinnej podróży przywitał nas przyjazny ośrodek GRREN REST. Po obiedzie i krótkim odpoczynku zapoznaliśmy się z ośrodkiem i zasadami w nim ponującymi, a następnie udaliśmy się spacer...

20 kwietnia 2019 23:03 | Aktualności

WESOŁYCH ŚWIĄT

Z okazji Świąt Wielkanocnych, wszystkim Uczniom i Rodzicom

11 kwietnia 2019 12:51 | Aktualności

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie! Informuję, że w dniach 15, 16 i 17 kwietnia odbędą się egzaminy ósmoklasisty. Przypominam, że na egzamin należy zgłosić się o godz. 8.30 z legitymacją szkoln

08 kwietnia 2019 09:05 | Aktualności

STRAJK

Pracownicy Szkoły Podstawowej w Krzeczynie Wielkim od dnia 8 kwietnia 2019r. przystąpili do Ogólnopolskiego Strajku Pracowników Oświaty.

06 kwietnia 2019 10:13 | Aktualności

UWAGA!!! REKOLEKCJE

Rekolekcje dnia 8, 9 i 10 kwietnia odbędą się w Kościele pw. Św. Jana Pawła II na osiedlu Lubin w godz. 8.30 - 9.30. Po rekolekcjach dzieci nie wracają do szkoły.

06 kwietnia 2019 01:56 | Aktualności

IV edycja projektu „Nocne spotkanie z lekturą 2019” - LEGENDY

W nocy z 5 na 6 kwietnia miłośnicy dobrej zabawy, niezapomnianych wrażeń, a przede wszystkim literatury już po raz IV przybyli na „Nocne spotkanie z lekturą”. Tegoroczne zajęcia zgromadziły 49 uczniów z kl. IV-VIII. A główna problematyka spotkania dotyczyła legend....

06 kwietnia 2019 01:43 | Aktualności

DARY DLA HOSPICJUM

Dziękujemy wszystkim, którzy przyłączyli się do Wielkanocnej Paczki dla Hospicjum. 4 kwietnia 2019 r. zostały dostarczone i przekazane dary dla Hospicjum Domowego w Lubinie. Przedstawiciele Palium i Hospicjum byli bardzo wdzięczni za okazane dobro.