Aktualności

21 maja 2019 06:57 | Aktualności

INFORMACJA

Zakończenie roku szkolnego 2018/2019 odbędzie się dnia 19 czerwca 2019r tj. środa o godz. 8.00.

09 maja 2019 07:32 | Aktualności

TURNIEJ RUGBY

Dnia 8 maja uczniowie naszej szkoły wzięli udział w Wiosennym Regionalnym Turnieju Szkolnej Ligi Rugby Tag. Drużyna w składzie: Laura Bihuniak, Wiktoria Klaudel, Izabella Szewczyk, Aleksandra Chojnicka, Pola Rogowska, Nina Rogowska, Sebastian Korbela, Hubert Chojnicki, Sebastian Janus, Bartłomiej...

09 maja 2019 07:27 | Aktualności

OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ ROWEROWY BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM – ETAP GMINNY

Dnia 07.05.2019r. w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Krzeczynie Wielkim odbyły się eliminacje gminne Ogólnopolskiego Turnieju Rowerowego Bezpieczeństwa w Ruchu Drogowym. Głównym organizatorem turnieju był Urząd Gminy w Lubinie reprezentowany tego dnia zastępcę Kierownika...

08 maja 2019 07:08 | Aktualności

UWAGA

Dnia 9 maja 2019r. (czwartek) w godz. 16-17 odbędą sie konsultacje z nauczycielami dla rodziców klas IV - VIII. Zapraszamy.

30 kwietnia 2019 23:20 | Aktualności

KOMUNIKAT

Komunikat Opłata za obiady w miesiącu maju wynosi 70,00zł Wpłacać proszę do 30.04.2019r./wpływ na nasze konto/.

30 kwietnia 2019 22:29 | Aktualności

ZIELONA SZKOŁA - dzień trzeci

Trzeci dzień naszego pobytu to wycieczka autokarowa. Po śniadaniu udaliśmy się do Kudowy Zdrój, gdzie zwiedzaliśmy Szlaka Ginących Zawodów - tutaj mieliśmy okazję poznać specyfikę dawnych profesji, takich jak: piekarz, garncarz, kowal i wiele innych. Wzięliśmy również...

26 kwietnia 2019 07:20 | Aktualności

ZIELONA SZKOŁA - dzień drugi

Drugi dzień naszego pobytu obfitował w wiele atrakyjnych zajęć. Zaczęlśmy go pieszą wycieczką do Szczytnej na Zamek Leśna Skała. Po drodze podziwialiśmy piękno budzącej i rozwijającej się bujnie przyrody. W trakcie marszu odpoczywaliśmy nad małym jeziorkiem obserwując pięknie ubarwione...

25 kwietnia 2019 22:42 | Aktualności

ZIELONA SZKOŁA - dzień pierwszy

W tym roku klasy I, II i III udały się na Zieloną Szkołę do Palanicy Zdrój. Po trzygodzinnej podróży przywitał nas przyjazny ośrodek GRREN REST. Po obiedzie i krótkim odpoczynku zapoznaliśmy się z ośrodkiem i zasadami w nim ponującymi, a następnie udaliśmy się spacer...

20 kwietnia 2019 23:03 | Aktualności

WESOŁYCH ŚWIĄT

Z okazji Świąt Wielkanocnych, wszystkim Uczniom i Rodzicom

11 kwietnia 2019 12:51 | Aktualności

EGZAMIN ÓSMOKLASISTY

Szanowni Rodzice, Drodzy Uczniowie! Informuję, że w dniach 15, 16 i 17 kwietnia odbędą się egzaminy ósmoklasisty. Przypominam, że na egzamin należy zgłosić się o godz. 8.30 z legitymacją szkoln